2012. január 6., péntek

B.M.Grapes

Jóslatok hálójában
Megjelenés: 2011
Oldalszám: 536

Fülszöveg
Egy napon a Hot Hill-i középiskola faliújságjára valaki kifüggeszt egy Mai hírek értesítőt. Rövidesen kiderül, hogy a hírek nem múltbéli, hanem a hamarosan bekövetkező eseményekre vonatkoznak. Egymás után furcsábbnál furcsább balesetek történnek, öröknek hitt kapcsolatok szakadnak meg, új és rejtélyes barátságok, szerelmek szövődnek.
Ki írja a jövendöléseket és mit akar elérni velük?
Ki lehet a sokat emlegetett, titokzatos JJ?
Ki és miért akarja eltenni láb alól az idős matematika-tanárnőt? Mi köze a merényletsorozatnak egy különös, régi fényképhez?

Véleményem+leírásom
Tetszett benne, hogy végre nem egy misztikus könyvet olvasok..legalább is azt hittem..de tévedtem. Na nem abban, hogy tetszik a könyv.. mert tetszett nagyon is. Abban tévedtem, hogy nem misztikus, de ezt csak a végén tudtam meg. Bár nyilván lehetett sejteni, eleve a Mai hírek miatt, ami az aznapi eseményeket írja le(vagyis ami még nem történt meg). Ada elég szimpi volt. Jess a kis okoskodózseni, Julie hát ő annyira nem volt szimpi. Rhett karakter még az elején tetszett, majd egyre nyomulósabb lett-és ez gyanús volt, persze a végén kiderül hogy miért. Daniel az elején nagyképű szívtiprónak tűnt, akinek minden csaj kell, de az ő indokait is megismertük. Szimpi lett. Fájt amikor szakítottak Adával, de ennek is megvolt az oka. Sandra..na róla éppen nem gondoltam volna :O
Kiderül ki írja a Mai híreket (nem gondoltam volna), az is kiderül hogy hogyan teszi mindezt. Kiderül ki JJ-hát talán ha halvány sejtésem volt róla-. Tetszett ahogy az 5 lány megvédi szívszerelmét. Sajnáltam Mrs Bennet-et, hiszen nagyon szimpatikus volt.
B.M.Grapes!!! Kérek még ilyen jó kis könyveket, de hanyagoljuk a ... tudod mit!!! Molyon fenn van hogy mit!!! ezért vontam le fél csillagot-többet is levontam volna, de kicsit korrigáltad!! Még egyszer köszi, hogy végigizgulhattam, és törhettem a fejem a rejtélyeken!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése