2013. január 28., hétfő

Catherine Fischer: Incarceron


" Képzelj el egy világot, amelyben nemcsak megállították, de vissza is forgatták az idő kerekét. Beköszöntött az örökké tartó 17. század, ahol csak a gazdagok élvezhetik a technika vívmányait. Képzelj el egy börtönt, hatalmasat, amelyben a cellák és a folyosók mellett egész erdők, városok és tengerek is elférnek. Most képzelj el egy rabot, akinek nincsenek emlékei! Csak annyit tud, hogy Odakintről jött pedig a börtönt évszázadokkal ezelőtt lezárták, és azóta csak egyetlen embernek sikerült kijutnia. Aztán képzelj el egy lányt, aki egy nemesi birtokon lakik! A sorsa úgy tűnik megpecsételődött: megrendezett, szerelem nélküli érdekházasság vár rá. Ő azonban még nem adta fel, kiutat keres, és összeesküvések kusza hálójába gabalyodik. Az egyikük Bent van, a másik Odakint, ám mindketten rabok. Hát ez az Incarceron! "


Egy sorozat első része. A borítón hirdetik, hogy idén februárban(?) moziba kerül a belőle készült film. Ám én semmit nem találtam erről. Vagy csak nem keresgéltem elég kitartóan?! Fene tudja. A borító csodálatos, rögtön megakad rajta az ember szeme.
Az Incarceron egy börtön. Ahol egy fiú és a barátai "mindennapjait" lehet megismerni. Milyen az élet ott lenn, ahonnan próbálnak kijutni. Aztán a következő fejezetet egy lány nézőpontja adja a kinti világból, ahol megállt az idő. Később pedig cselszövés és intrikák. Majd 1-2 rejtély és meglepő mozzanat. Aztán a lány és a fiú találkozik. Egyszer itt, egyszer ott.
Nemtudom, valahogy nekem ez az egész fura. Előtte láttam a Szikraváros című filmet, hát hasonló egy picit.
Nem mondanám azt, hogy rossz volt, e azt sem, hogy jó. Lehet, hogy én már túl öreg vagyok ehhez???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése