2011. december 31., szombat

Érdekelne a véleményetek..


öcsééém ma kiakadtam.. muszáj kibeszélnem magamból, ha valaki nem ért egyet, akkor írta meg legyen
 szíves,hogy miért A molyon van/volt egy olyan kihívás, hogy Vásárolj 2 könyvet kortárs magyar írókért- " Vásárolj 2011-ben legalább kettő darab tetszőlegesen kiválasztott, kortárs, élő magyar író tollából származó új (nem antikvár)  kötetet, olyat amit értékesnek vélsz és érdemesnek a nagyközönség előtt való reklámozásra.
A megvásárolt könyvet olvasd el, értékeld a Molyon és a blogodban (ha van). "
 Ehhez képest, nem azokat fogadja el az illető, amik SZERINTÜNK megérdemelné, hanem akik neki  tetszenek... én Angeli Marina-Vérkönny és Szurovecz Kitti-Fényemberek c könyveivel indultam. Ezek  közül egyiket sem fogadta el, mert ő nem ítélte őket elég színvonalasnak. Oké Angeli Marina nem nyerte el  az én tetszésemet sem, de úgy gondolom elég sok könyvet olvastam már életem során, hogy el tudjam  dönteni, hogy szerintem ki ír színvonalasan és ki nem. Namármost sem Szurovecz Kitti, sem Szalai  Vivien(na jó, őt félig meddig megértem hogy miért nem), sem Spirit Bliss, se Steiner Kristóf(jó még őt is  megértem, hogy miért), semLakatos Levente(bár tőle még nem olvastam), sem Vavyan Fable(tőle sem  olvastam, de sokan dicsérik) nem jöhetett szóba és ki ne hagyjam Fejős Évát.... Nem, nem hagytam ki Beninát.. Őt elfogadta..csak nem  értem, hogy ha őt elfogadta, akkor Spiritet és Kittit miért nem? (Nálam az, hogy színvonalas részben ott  kezdődik, hogy nem káromkodnak. A Fényemberekben pedig nem, vagy alig volt káromkodás..)  Megkérdezte az illetőtől valaki, hogy olvasta-e egyáltalán az említett írók közül akármelyik könyvét, és erre  az volt a válasz, hogy nem, vagy csak pár oldalt. Könyörgöm.. bár oldal után nagyon nehéz eldönteni, hogy  mire vége a történetnek tetszeni fog-e vagy sem... Legtöbbször én sem tudom eldönteni! Az, meg hogy  kinek mi tetszik teljesen változó. Szóval, ha azt írja, hogy SZERINTÜNK akkor ne legyen diszkriminatív.


Vélemény?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése