2011. december 24., szombat

Szurovecz Kitti

Fényemberek
Megjelenés: 2011
Oldalszám: 488

Fülszöveg:
Egy lány, aki tehetséges, bájos, hebrencs és különc. Egy lány, akiről a felsőbb erők úgy rendelkeznek, meg kell halnia. S egy égi lény, egy Fényember, aki mindent megtesz, hogy a lány élhessen, mert első látásra beleszeretett. Csakhogy…

"Égi törvénykönyv, 123. paragrafus: A Fényember arra hívatott, hogy a földi élet utolsó pillanatában átsegítse a távozó Lelket a túlvilágra. Fényember az utazó Lélekkel nem teremthet személyes kapcsolatot, nem táplálhat iránta érzelmeket, annak távozását nem gátolhatja. A törvény megszegése felborítja az egyensúlyt az univerzumban - elhozhatja az apokalipszist." Jane és Chris együtt menekülnek a végzet elől minden pillanatban a lány élete tét, miközben sötét felhőként lebeg szerelmük felett a kérdés: vajon milyen tudás birtokában van Jane Andrews, ami miatt a megdicsőült Fény és az örök Sötétség világa is rá vadászik?
Szerelem, szenvedély, misztikum, akció és egy csipetnyi horror. Merülj el a Fényemberek lenyűgöző világában!

Véleményem+leírásom
Amikor bementem a könyvesboltba nem pont ezt a könyvet akartam megvenni..Igazából nem is akartam megvenni egyhamar, de ahogy közbejártam a Vöröspöttyös könyvekből alkotott stócot minduntalan megakadt rajta a szemem, és egyszer csak azon kaptam magam, hogy határozott léptekkel haladok a pénztár felé. Különös, hogy nem is kellett magam győzködni, hogy na olvasd el, olvass bele..Őszintén szólva azért vettem a kezembe, mert volt egy molyos kihívásom minél magyar könyveket kellett olvasni, és gondoltam ha már megvan és még nem olvastam, akkor hajrá. Az 1-100 oldal csak úgy elrepült, alig bírtam letenni.. de sajna muszáj volt, mert korán keltem aznap, és a pihe puha ágyikó elég hívogató volt. Aztán tegnap ismét kezembe fogtam, de mivel tegnap is korán keltem, ismét nem jutottam sokkal tovább, csak a feléig. Aztán ma.. elolvastam végig! Igen most fejeztem be nemrég. Friss élmény hatására még mindig nem nagyon tudom összeszedni magam. Meglepett, hogy még egy olyan kedvencem lett, aki magyar írók közül való (Benina és Spirit Bliss mellett Kitti is belopta magát a szívembe).
Kicsit Bűbájos boszorkák feelingem volt a történettől és még valamilyen, de ez most nem jut eszembe. :) Még egyszer elolvastam a fülszöveget és azon gondolkodtam, hogy mi volt benne a horror... és eszembe jutott, hogy mi volt az a csipetnyi más, amire még hasonlított...Constantin!!!! (V gondolom most azt mondod magadban ezt el kell olvasnod..előbb tanulj!!!!!)
Azért mekkora fordulat volt hogy Jane-ben, a kis sete suta, aki úton út félen majdnem meghal mekkora erő lakozik. Szinte hatalmasabb a Sors-nál. Azon, hogy ki lett az Utód.. remélem, hogy az, akire gondolok, és miért ne ő lenne..de akkor is szegénykém. Kíváncsi vagyok a folytatásra. Csak ajánlani tudom! Olvassátok el, higyjétek el, hogy megéri. Annyira nem a 14 éves korosztálynak ajánlanám.. olyan 16 éves kortól talán okés az olvasás, főleg a mai világ fiataljai körében.
Olvasásra fel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése