2012. december 22., szombat

Barbara Erskine: A harcosok hercegnője

Nagyon idegenkedtem ettől a könyvtől. Megvallom a 40% és a borító szépsége miatt vettem meg még annak idején. De!! Óriásit csalódtam. IMÁDTAM ezt a könyvet. Nagyon izgalmas volt, elejétől a végéig fenn tartotta az ember érdeklődését. Ebben is volt minden, ami szem szájnak ingere. Egy is való világ, egy kis thriller, egy kis szerelem, egy kis romantika, egy jó nagy marok történelem, és a szellemek. Igen, szellemek. Ezen én is kellőképpen meglepődtem. Tetszett, hogy párhuzamosan fut a való világ és a történelem. Tetszett a jóslás. Tetszett Rhodri :) bár az elején bunkó tirpáknak tűnt, de valahogy sejtettem, hogy ő lesz a befutó. Azt már az elején tudtam, hogy Dan a hunyó, de hogy nem egyedül... Tetszett, hogy a Rómaiakat vonta bele a melléktörténetben, és hogy oda is utaztatott minket az írónő.
Azt hiszem, hogy mindenképp újra fogom olvasni, és beszerzem valahogy a többi Erskine könyvet is. Új kedvenc született :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése