2012. december 9., vasárnap

Démonkirály csókja

Ez a regény párhuzamosan fut a Vámpírzónával. Szóval a két testvér egyszerre vált a párjuk rabjává. Rydstrom esetében szó szerint értendő. Aztán fordul a kocka. Lothaire-nak köszönhetően. - huh de olvasnám az ő könyvét is - . Sabine sokszorosan kapja vissza azt amit Rydstommal tett. Bár a végén természetesen minden jóra fordul.
Nem tetszett annyira ez a könyv mint az előzőek. Valahogy valami hiányzott belőle. Nem volt unalmas, bár mégsem erőszakoskodott azon, hogy olvassam. De én csak azért is elég hamar átrágtam magam rajta. Lehet, hogy az volt a bibi, hogy nem volt szimpatikus az idősebb Woede tesó. Sabine és a testvére viszont nagyon szimpik voltak. Cadeon és Holly is megjelentek a színen, és persze Nix sem maradhatott ki. Tetszett az, hogy a fivérek végre kibékültek. Tetszett Sabine és Lanthe önfeláldozása és szeretete a másik iránt. Hogy mennyire kitartottak és megedződtek a menekülés és harc évei alatt. Mindig a másik érdekeit tartják szem előtt.

Ha az eddigi részeket elolvastad ezt se hagyd ki. Amúgy vannak benne jó poénok, és csipkelődésektől sem mentes. És persze a mindent elsöprő szerelem.


Kíváncsi vagyok, hogy Lanthe azzal a férfival fog -e összejönni akit kiugratott az ablakon? Mert nekem nagyon gyanús.
Hé és jól értettem, hogy Nix meglátogatja az Alvilág urait???

1 megjegyzés:

  1. Nïx lehet, hogy jár Budán, mert az egyik részben Torin szerintem őt látja az egyik monitorján. A nőnek sötét haja van és a kiállása is nagyon hasonlít a mi kis jövendő-mondó valkűrünkéhez :)

    VálaszTörlés