2012. február 11., szombat

Garth Hackman


Sárkányfalu gyermekei – A völgy szellemének bosszúja


Fülszöveg
Az angol tanárnő, Christine, kirándulni indul Skócia egyik véletlenszerűen kiválasztott falucskájába, hogy feledje a válása okozta csalódottságát, s levezesse feszültségeit. Ott találkozik Austinnal, aki néprajzkutatóként egy helyi legenda nyomában jár. A lány mellészegődik, és az együtt töltött idő során hamar kiderül, hogy az első pillanattól fogva vonzódtak egymáshoz.
Ebben a falucskában született Blane, aki letöltötte a gyilkosságért kiszabott börtönbüntetését, és a harminc évvel korábban elrabolt gyermeke felkutatására indul. De már az elején az anyagi világhoz tapadt gondolkodásunkkal megmagyarázhatatlan eseményekbe ütközik. S ahogy egyre közelebb jut az elveszettnek hitt lányához, úgy jut közelebb az ezek mögött az események mögött rejlő természetfeletti erők, szellemek megértéséhez.
Austin idős anyja, Morna megpróbálja megakadályozni, hogy a családot sújtó ősi átok újra beteljesedjen. Az átokba vetett rendíthetetlen hite miatt már a múltban is kétségbeesett döntéseket hozott, s most is a Völgy Szellemének számításait szeretné áthúzni. Vajon sikerül-e neki? Ki vagy mi állíthatja meg a rontó szellemet?

Kutatástörténet és bosszútörténet is egyben ez a regény, amelyet át- meg átszőnek a szerelmi szálak. Misztikus környezetbe vezet, amely nem is tér el oly nagyon a mi világunktól. Elég csak annyit elfogadnunk, hogy a természetben lehetnek olyan dolgok, amelyeket ha nem értünk is, azért még létezhetnek.

Véleményem+leírásom
Sokáig gondolkodtam hogy mit is olvassak.. Aztán egyik barátnőm megkérdezte hogy ezt már olvastam e (ő vette nekem a kérésemre) és mondtam hogy még nem. Erre ő : akkor olvasd ezt. Erre én: oké. ...és elkezdtem olvasni. És nagyon tetszett. Ahogy leírta a hely mitológiáját, ahogy átadta az érzelmeket :) Mondjuk a borító alapján azt hittem, hogy a régebbi időkben játszódik ez a történet, de nem.. És picit olyan mintha a végéből hiányoznak 1-2 oldal, de összességében nagyon jó volt.
A Szellem elég jól kidolgozta a tervét, és azt is gondoltam, hogy mi lehet a megoldás az átok/megszállás ellen.. ugyan az, mint Kresley Cole MacCarrick sorozatában(KC-nél az igaz szerelem), itt a szeretet és a szerelem.. ugye, hogy nem meglepő, hogy az ellentétes érzelem a megoldás minden bajra?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése