2012. február 20., hétfő

Karen Marie Moning

Keserű ébredés
Eredeti cím: Darkfever
Megjelenés: 2010
Oldalszám: 302

Fülszöveg
MacKayla Lane Georgiában élő kisvárosi lány. A vihogós csitri egyszeriben komor felnőtté válik, amikor értesül Írországban tanuló nővére, Alina meggyilkolásáról. Mobiltelefonjáról meghallgatja testvére utolsó, kétségbeesett és rejtélyes üzenetét. Dublinba utazik, hogy a számára felfoghatatlan, misztikus nyomokat követve eljusson Alina gyilkosáig, és bosszút álljon rajta.
A válaszok keresése közben azonban nemcsak nővére titokzatos életének, szerelmének és halálának részletei tárulnak fel előtte lépésről lépésre, hanem az ír város ódon falak mögötti, láthatatlan árnyékvilága is. Az ijesztő események sodrában rá kell döbbennie, hogy a múlt egymással is könyörtelen harcban álló furcsa figuráinak mesterkedéseit csakis akkor képes túlélni, ha megtanulja használni újonnan felfedezett adottságát, amelynek révén betekintést nyerhet a tündérek veszedelmekkel teli világába. A veszélyek leküzdésében segítőtársa is akad a kiismerhetetlen könyvesbolt-tulajdonos, Jericho Barrons személyében.
A nagy tudású férfi történetei révén érti meg, hogy ha nem sikerül megakadályozni a tündérek és az emberek világát elválasztó falak teljes leomlását, akkor az emberiség jövője reménytelen. Mac fokozatosan tudatára ébred, hogy miféle küldetésre fi gyelmeztette őt Alina abban a bizonyos utolsó üzenetben. Neki kell megtalálnia az ősi Sinsar Dubh-t, a Sötét Könyvet, mert aki először szerzi meg a Tuatha Dé Danaan félelmetes erejű relikviáját, az mindkét világ ura lehet.
Mac úgy tervezi, hogy a nyomozás után nyomban visszatér az ő kellemesen provinciális, jelentéktelen kis szülővárosába, és igyekszik elfeledkezni mindenről, ami Dublinban történt vele. Hogy végül mégis a maradás és a további kutatás mellett dönt, abban Jericho Barronsé a főszerep. Kettejük közös próbálkozásának sikeréért azonban már a hamarosan megjelenő folytatás olvasása közben izgulhatunk.

Véleményem+leírásom
Atya..Úr..Isten.. hogy csináltam én ezt??? most komolyan.. 6 óra alatt kivégeztem... MA.. HÉTFŐN, amikor még suliban is voltam, órán is voltam és még jegyzeteltem is.. azta.. fejlődő képes vagyok
Már az elején részvétet ébreszt az olvasóban, és már tudja az ember hogy mi lesz az első központi téma.. a nővér gyilkosának a megkeresése.. utána jönnek még hozzá a SZT-k
Komolyan.. kicsit meredekek nekem ezek a nevek.. jobbat nem talált? Mindegy, túléltem őket. Annyira nem tetszett a könyv, de valami mégis megfogott benne. Fogalmam sincs, hogy mi, ne kérdezd!
A Crescendonál még megértem, hogy 6 óra alatt végeztem vele, mert azt imádtam... de hogy ezt??!
Nekem ez a könyv kicsit Laurell K. Hamilton Merry Gentry sorozatára hajaz. A tündér-udvartartás felépítése megegyezik. Mondjuk itt az Unseelik 90%a rusnya, de MG-ben mind gyönyörű..vagy legalább is a kisebbik % a rusnya. Kíváncsi vagyok, hogy Barrons és Mac mikor találnak egymásra. Csodával határos módon elég minimális volt benne a szexualitás-mondjuk engem nem zavar ha sok van benne, de számomra ez most eléggé szokatlan volt- nem fogtam ki mostanában ilyen könyvet.
Komolyan.. mit esztek annyira Barrons-on?? engem annyira nem vett le a lábamról! Jó oké, titokzatos az ürge - ez kíváncsivá tesz, és akarok még róla olvasni!
igen, megvan hogy mi fogott meg a könyvben... a KÖNYVTÁR :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése