2012. május 16., szerda

Gyilkos tánc


Fülszöveg
Elérkezett az idő. Anita Blake-nek választania kell - egy vámpír és egy vérfarkas között. Anita Blake, profi halottkeltő és vámpírvadász. De ez alkalommal rá vadásznak. Valaki 500.000 dolláros vérdíjat tűzött ki a fejére, így bujkálnia kell, és az sem árt, ha közben kideríti, ki haragszik rá ennyire. Vajon ember vagy szörnyeteg akarja őt eltenni láb alól? Hogy ne legyen túl egyszerű a dolga, Anitának nemcsak a saját életét kell megmentenie. Richard élete is veszélybe kerül, akárcsak pozíciója a falkában, mivel nem hajlandó ölni saját vérfarkasaiért. Anita viszont öl helyette is. Jean-Claude pedig, a város vámpírmestere csak a megfelelő alkalomra vár, hogy belebújhasson Anita elméjébe, a szívébe... és talán az ágyába is.





Véleményem+leírásom
Nos, ez sem tartott olyan sokáig. Ez a sorozat egyre jobb lesz (bááár hallottam rémhíreket, meglátjuk, hogy bírja majd a gyomrom meg az idegrendszerem) Akkor fogalmazzunk másként, eddig még egyre jobb ez a sorozat. Csapjunk a lecsóba: Anitát meg akarják ölni - itt az a kérdés, hogy mikor nem - de hogy ki akarja holtan látni az kérdéses. Én majdnem mindenkire gondolok csak arra az illetőre nem, mert olyan kis mellékszerepet játszik, mármint nagy szerepe van a történésekben, csak kevés párbeszédben szerepel.
Rainát még mindig nem bírom, bár ezzel már nem kell foglalkoznom, Gabriel kicsit ijesztő, még nekem is...
Jean Claude vs Richard.. hmm nehéz kérdés.. bár nekem annyira nem okoz gondot, bár sajnos nem sajnos nem vagyok Anita helyében, hogy választanom kellene. Richard "nyavalygása" féltékenykedése engem az őrületbe kergetne.. A legjobb lett volna, ha Anita egyiküket sem választja, de abban mi lett volna a jó?! Bár én ennek a választásnak jobban örültem.
őhm, hát voltak benne érdekes fordulatok.. Meglepések? nem mondanám
Cassandra karaktere szimpatikus volt, Jason is egyre szimpibb

megvan a folytatás, de most kicsit másfajta olvasmányra vágyom, így az Égő áldozatokat későbbre halasztom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése