2012. november 18., vasárnap

Charlie Huston - Félholtak

Már egy ideje húztam ennek a könyvnek az elolvasását. Általában ha valamit húsok halasztok az amikor a kezembe veszem eszméletlenül jó, és alig tudom letenni. Hát ez most így nem jött össze. Nem azt mondom, hogy baromira rossz volt. De nagyon jónak sem mondanám. Felkészítettek rá, hogy nem azt a cukormázas nyáltenger kapom, amit általában szoktam olvasni(meg amiket általában kiadnak) hanem kőkemény erőszakot. Persze nem is volt ezzel baj. Tényleg nem. Még ez a "világfelépítés" is egész jó volt.Most hirtelen azt írtam volna, hogy a férfiak irományai ezek szerint annyira nem bejövősek, de megnéztem a molyon az olvasmánylistámat, és ez megdőlt.. ott van Christopher Paolini meg George R. R. Martin is. Tolkien meg pláne. Szóval nem foghatom arra, hogy pasi írta. Egyszerűen nem passzoltunk és kész. És még a történet is tetszett. Örültem, hogy vékony a könyv, és keskeny, és lóbetűkkel van írva. Így is 2 estét elvett az életemből. Tele volt szlenggel. Még ezzel sem volt bajom. Bár ha tetszett volna annyira, hogy nagyon, akkor el akartam volna olvasni a többi részét is, mert igen, ez egy sorozat, csak nem lett kiadva a többi része. Eleve az Ulpius ezen részlege valahogy el is tűnt. Na hogy említettem az Ulpius nevét meg sem lepődtetek. Hát én sem. Így már minden világos. Na szóval a szleng igencsak megnehezítette volna az életem. De így ez a veszély nem fenyeget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése