2012. november 12., hétfő

Silence - Vihar előtt

 Az eleje olyan csapjunk bele a lecsóba típusú kezdés, de mégsem történt benne semmi különös.
Kivéve az, hogy Folt a szerelme épsége érdekében feláldozza magát. Aztán előkerül a 2. kötetben idegesítő főszereplő nőnk, aki eme 3 hónap alatt 180 fokos fordulatot vett, és totál felnőtt lett belőle.
Persze Nora semmire nem emlékszik az elmúlt 3 hónapból, csak benyomásai vannak. Aztán persze állandóan bajba keveredik.  Meglepő ugye? Akik már olvasták: Ti tudtátok, hogy ki is az a Jev? mert nekem szinte azonnal leesett. Aki nem olvasta de fogja: szerintem ők is rájöttem, mert baromi egyértelmű.
Foltot lehetetlen nem imádni. Sötét és titokzatos figura.. nem ez a típus a lányok kedvence? DEHOGYNEM. Még ha most azt is mondtad  magadban hogy nem. Akkor is inkább egy kiszámíthatatlan pasit választasz nem pedig kiszámíthatót. A kiszámítható olyan uncsi.
Azon agyaltam végig, hogy na most hogy Nora ilyen belsőséges kapcsolatot ápol újra szív szerelmével, és hogy már volt szó a tollról mikor említi már meg neki a tollat???????? SEMMIKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Egy ilyen baromi fotos dolog csak úgy kimegy az okos kis buksiából? Pedig nem egyszer beszélgettek akár az álmukban akár valóságban. Ja bocs a nyali fali ment, de az okos gondolkodás életbe vágó dolgokról már kevésbé.
Mindegy a lényeg, hogy amikor már újra feltűnik Scott beindulnak az események is. Aztán ha tetszik ha nem végül is ő az aki újra összehozza párosunkat. Miért, talán nem? hát de :)
Marcie-t kezdem megkedvelni. Képzeljétek, ő is ember.. mármint rendelkezik emberi érzésekkel, de mivel 2 nefil gyereke nem éppen ember, de értitek nah!!
Arra abszolút nem gondoltam, hogy az lesz a vége ami. De tény, hogy megoldódott 1-2 probléma, de fel is vetődött 1-2.
Nem várom úgy a 4. kötetet, mint ezt a harmadikat, mert hát valljuk be, nem olyan a vége, mint a második résznek. Ettől függetlenül baromira kíváncsi vagyok a 4. részre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése