2012. november 11., vasárnap

Libba Bray - Gemma Doyle trilógia

Újraolvastam az egész sorozatot. Most így másodszorra sokkal jobban tetszett, mint első olvasatra. Persze elsőre is szerettem. De mivel a 3.-at még nem olvastam, így beiktattam egy kis maratont.

Az első könyvben újra megismertem a szereplőket, lehet hogy találtam benne olyan momentumot, ami elsőre nem tűnt fel... de most már nem nagyon emlékszem rá. :)
Vannak olyan emberek akiket elsőre nem szerettem, de vannak akiket igen, és még mindig a kedvenceim.
Ilyen Kartik, Miss Moore, Pippa és Felicity. Aki a jó karakterek közé tartozik, de annyira mégsem kedvelem, az Ann.
Az újdonság varázsa, ahogy belépnek a birodalmakba, a lények mind varázslatos.

Második könyvben mégtöbb varázslat, mégtöbb titok, kérdés merül fel, de persze akadnak olyanok kérdések is amiket megválaszoltak. Kiderül, hogy mégis ki az a Miss Moore, ki az új tanárnő - ki mellesleg nekem baromira nem szimpatikus.

Harmadik könyv eleje nagyon lassan indult, néha bele-bele keveredtem hogy most akkor ez valóság, vagy nem, vagy most mi van???
Pippát sajnáltam, meg a lányokat akik a tűzben haltak meg. Akit imádtam itt is, az a Gorgó.
Vége.. milyen már ez a vég? Úristen.. nem lehet így vége... hogy tehetett ilyet az írónő???? Remélem meggondolja magát, mert eléggé nyitott ahhoz a vége, hogy folytathassa ha akarja. És még kitalálja, hogy folytatja-e vagy sem.
Lényeg, hogy ez a befejező rész is baromira izgalmas volt, már amikortól beindult, és a végén már faltam az oldalakat.

Aki nem ragaszkodik a vámpíros vérfarkasos könyvekhez, és szeretik a régebbi kosztümös történeteket egy csipetnyi varázslattal azoknak nagyon tudom ajánlani ezt a sorozatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése