2012. szeptember 14., péntek

Lisa Kleypas



Légy az őrangyalom

Eredeti cím: Someone  to watch over me
Megjelenés: 2009
Oldalszám: 400 (+46)

Fülszöveg
Egy gyilkossági kísérletet követően gyönyörű fiatal nőt fognak ki a jéghideg Temzéből. Csodával határos módon életben marad, bár minden emlékét elveszíti. Ő Vivien Duvall, London legexkluzívabb kurtizánja. Az eset felderítését a legendás nyomozóra, Grant Morganra bízzák, aki azonnal házába fogadja a zavarodott Vivient. A szerelmet hírből sem ismerő Grant személyes bosszúra készül a rossz hírét keltő kurtizán ellen, miközben látszólag London legfelsőbb köreiben nyomoz a tettes után. Idővel azonban a bosszú szenvedélybe, az érzéki vágy szerelembe csap át, miközben Vivien feltáruló múltja is meglepő fordulatokat tartogat... Lisa Kleypas huszonegy éves kora óta több mint tizenhat romantikus bestsellert írt. Világszerte nagy sikerű történetei csábításról, érzéki vágyról, intrikáról és bosszúról szólnak, kritikusai a női lélek rejtelmeinek egyik legnagyobb ismerőjeként ünneplik a szerzőt.

Véleményem+leírásom
Őszintén megmondom, hogy féltem is meg nem is ettől a könyvtől. Nem nagyon tudtam, hogy mit is várjak tőle. Részben ezért próbaolvasásra adtam az egyik barátnőmnek, akivel egyezik az Ízlésünk, és neki tetszett. Gondoltam, akkor itt az idő, hogy én is nekiessek.
Hát kellemesen csalódtam. Rögtön belevág a közepébe. Megindul a nyomozás. Én már akkor tudtam, hogy ő nem ő amikor arról volt szó hogy az egyik talán életében nem vett a kezébe könyvet, míg a másiknak ismerősnek tűntek egyes könyvek. Aztán persze "Vivien" és Grant egymásba habarodnak. A bosszú már el is veszti jelentőségét. Persze itt a marcona férfi és a megmentésre szoruló törékeny ifjú hölgy közötti érzelmek cikáznak a sorok között. És ott a merénylet. A fene se gondolta volt, hogy épp egy bennfentes keze van a dologban. Izgalmas kis történet.
Azt hiszem, hogy nem ez volt az utolsó Kleypas könyv amit életemben olvastam...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése