2012. július 21., szombat

Alex Flinn - Csók, pont jókor

Eredeti cím: Kiss in time
Megjelenés: 2012
Oldalszám: 376

Fülszöveg
Taliát egy átok sújtja… Jack megtöri az átkot.
Mondták nekem, hogy óvakodjak attól az átkozott orsótól, de ez annyira elbűvölő volt, annyira hipnotikus… 
Aznap csak egy kis kalandra vágytam, ezért léptem meg a turistacsoporttól. De találni egy kómában lévő várost, benne egy állati dögösen kinéző, alvó kiscsajjal, na ez nem éppen az volt, amire számítottam.
Ugyanott ébredtem, de egy egészen más időben – egy vadidegen csókja ébresztett fel. 
Én nem azért csókoltam meg, hogy segítsek rajta. Néha csak úgy csókolózik az ember.
Nem tudtam, hogy aztán ez fog történni. Most aztán alaposan benne vagyok a pácban, mivel az apám, a király engem okol, hogy romlásba döntöttem az országunkat. Nincs más választásom, mint elszökni innen, méghozzá ezzel a közemberrel! 
Most aztán jól megszívtam: itt van a nyakamon ez a gügye királykisasszony, plusz a bőröndje, tele az ékszereivel… Az egyetlen jó hír: a szüleim totál ki lesznek kattanva!


Képzeld el, hogy párkapcsolati gondjaid vannak. Aztán zárd az ajkad egy kábultan szunyókáló egyénéhez, akiről aztán kiderül, hogy idestova 316 éves az illető. Vajon egy csók átsegíthet mindenen – akár az időn is?

Véleményem+leírásom
Még pár hónapja kezdtem el olvasni ezt a könyvet az Alexandra könyvesboltban (Pécs), kemény 3 fejezetig jutottam, akkor tetszett. Később úgy 2-3 héttel ezelőtt megrendeltem - csak hogy ne legyen szállítási költség, és mert ha már a Beastly is megvan, akkor ez sem hiányozhat. Hosszú ideig anyánál hánykolódott, de neki nem tetszett.. nem tudja, hogy miért. Úgyhogy a túszt tegnap este megmentettem, és ma elolvastam.
Nekem tetszett.. másképpen nem hiszem, hogy ilyen hamar végig értem volna rajta.
Csipkerózsika az egyik kedvenc mesém - persze csak a Szépség és a szörny után.

Adott egy elkényeztetett királykisasszony, akit még a széltől orsótól is védenek. Persze egy átok lényege a szavakban rejlik, így akárhogy is védik nem tudják elkerülni az elkerülhetetlent.

300 évvel később...
Itt kezdődik ám a móka és a kacagás.. óh hogy ezt mondtam volna?
Véletlen folytán keveredik a királyságba Jack és az örökké éhes haverja Travis, akik felébresztik eme hortyogó népséget 300 éves álmukból.
-Azért bennem is felmerül a kérdés, hogy nem volt szájszaguk 3 emberöltő alvás után?
nyugtassatok meg, hogy ez nem csak engem zavar-
de mindegy is.
Talia apja nagyon kiakad egyetlen gyermekére, és persze Talia azt teszi, amit minden gyerek - megszökik. Így kezdetét veszi a kaland, melyben a szerelemé, és az egymásra találásé a főszerep.
Persze mit érne a mese a gonosz nélkül. Aki boszorkány (régebben tündér)
És naná, hogy ez az egész gyűlöllek dolog egy félreértésen alapszik.

2 család alapjában véve szöges ellentéte egymásnak. Az egyik gyereket túlféltik, a másikkal meg nem foglalkoznak. Tetszik, ahogy ez a dolog is megoldódik.

A Beastly-ben chat beszélgetések dobták fel az egyes fejezeteket. Na ebben ilyen nem volt. Itt a végén volt jópofa amikor Malvolia próbák elé állította Jack-et.
Az az ért rombolt kicsit Mal imidge-én, ami a végén volt.

Talia karakterfejlődése fergeteges. Az elkényeztetett csitriből felelősségteljes, diplomatikus 316 éves felnőtt lett :)
Jack-nek nem hiszem, hogy volt mit fejlődnie, hiszen ő sem az a tipikus "nagymenő vagyok minden csajt meghódítok és csak a tengerparton meg a bulin meg a pián jár az agyam"
Trevis fejlődött még szerintem egy pöppet, bár még mindig a kaján és az alváson jár az esze :)

egy kis modern Csipkerózsika történet kicsiknek és nagyoknak :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése