2012. július 6., péntek

Benina - Farkasok nemzettsége

Megsebzett szabadság
Megjelenés: 2012
Oldalszám: 344

Fülszöveg
Kr.u. 955.
Egy bajor lány:
Flaviát elragadják otthonából a portyázó magyarok. A lány rabszolgasorsra jut, és az ellenség táborának vezére, Daval dönt az életéről. Flavia minden alkalmat megragad a szökésre, ám a férfi nem ereszti.
Egy Farkas:
Daval a nemzetség élén állva testvéreivel együtt hűen harcol a hazáért. Szünet nélküli kalandozások, csaták teszik ki a mindennapjaikat. A bajor rabszolgalány jelenléte alapjaiban kavarja fel a Farkasok nemzetségének családi békéjét. Daval küzd megmagyarázhatatlan vonzódásával, miközben a világa darabokra hullik, a jövője feketeségbe burkolózik, míg végül az egyetlen, amit biztosnak hisz, hogy Flaviának mellette a helye.
Egy alku, mely megpecsételi mindenkettőjük sorsát.
Önmaguk számára is képtelen érzések kelnek életre, és nem tehetnek mást, mint engednek a sodrásának. Rabsága közben Flavia szembesül a valósággal: a magyarok talán nem is olyan barbár népség, mint gondolta.
Csakhogy a lányt, és szerelmének kibontakozását egy nap utoléri a múlt. Mi lehet az, ami még a barbár magyaroknál is jobban megijeszti Flaviát?
A Megsebzett szabadság Daval és Flavia szerelmének nem mindennapi története a magyarok kalandozásának idején.
A véredben lobog az ősi láng!

Véleményem+leírásom
Buta, buta, buta lány...
Ugye?! már megint nem bírtál magaddal. Megint rányúltál egy sorozatra mint mindig - azzal a különbséggel, hogy tudom, hogy ennek még lesz 4 része, vagyis Benina azt meséli el nekünk, hogyan is talál párt magának az 5 testvér - , ééés persze, hogy aranyat érő kezecskéim ismét egy felejthetetlen történetre bukkantak.
Lapokat szinte faltam, és attól, hogy még tegnap befejezzem lecsukódó szemem akadályozott meg.
Fogalmam sincs, hogy honnan jönnek Neked ezek a történetek, de remélem, hogy még nagyon sok könyvet olvashatunk tőled.
Tőlem megszokott műfajomtól ellentétes, nincs benne semmi paranormális elem, hacsak a szerelmet nem tekintjük annak. Magyar írónő, és magával ragadó magyar történet.
Tudom, hogy már sokszor írtam, hogy magával ragadó, meg, hogy eszméletlen (+ hasonló szinonimák) de most mit csináljak? Jók a könyvek..
Benina írta a könyv elején, hogy megmutatja, hogy nem csak egy démon-fiúba lehet szerelembe esni. Hát megmutattad, gratulálok.
(pedig ezt már tudtam, ezt Diana Gabaldon és Spirit Bliss is megmutatta már nekem)

Picit a történetről
Flavia egy bajor lány, akit elrabolnak a magyarok egy portya alkalmával, a szolgálójával karöltve. Míg Flavia a magyarok vezéréhez- későbbi szerelméhez - kerül, és megismeri a szerelmet, a szolgálója Gara ellentétes bánásmódban részesül. Flavia egyszer csak azon veszi észre magát, hogy ellátja a magyarok sebesüléseit, és mélyebb érzelmeket kezd táplálni a vezérük iránt.
Daval ahogy én észre vettem első látásra beleszeret a bajor lánykába (pedig csak a szeme látszik ki a több réteg sár alól, de az magával is ragadja)
Csakhogy boldogságukra rávetíti sötét árnyát Flavia mostohatestvére, aki épp úgy vágyik a lányra, mint Daval. És míg a férfi távol van, el is rabolja a nőt. Aztán gondolom a többi már kitalálható.

Több szereplőt is megkedveltem, és várom a történetüket - ez a 4 testvér. Hanga az elején nem volt túl bizalom gerjesztő, de érthető, hiszen az apja súlyosan megsebesült Daval kedvesének kése által. De a végére nagyon megkedveltem. Hunort már az elejétől fogva kedveltem (bár az elején nagyon belegabalyodtam a nevekbe, és hogy ki kinek a kije+ ott volt a sok hasonló név: Botor, Balmaz jáj mire rájöttem, hogy ki kicsoda :D )
Zombor a maga komor, de játékos voltával, ahogy szereti és védelmezi a családját..
jó az ő történetét nem éppen várom/tam, inkább Hunornak vagy Ernakhnak(aki olvasta ezt a részt, szerintem az már tudja ki lesz a párja) adtam volna a következő részt, de tény, hogy szerintem Zomborral sem fogunk unatkozni.

Majd el felejtettem, egy másik fontos dolgot!!!
Benina nem csak nagyszerűen ír, de gyönyörű rajzokat is készít, amik megcsodálhattunk ebben a könyvben.

Még egyszer nagyon köszönöm ezt a könyvet, és nagyon várom a további történeteket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése