2012. július 31., kedd

Spirit Bliss - Démoni érintés

1. A múlt árnyai
Megjelenés: 2012
Oldalszám: 480

Fülszöveg
A Nap fénye elhalványult,
a Földre örök sötétség borult,
a korábban mítosznak hitt démonok pedig előbújtak rejtekhelyeikről.
Minden vámpírok atyja, Véreskezű Casimir irányításával a vérszívók átvették az uralmat a világunk felett. Az emberek többségére azonnali halál várt, akik életben maradtak, azok vagy a vámpírokat szolgálják, vagy űzött vadként élnek a csatornákban.
Az emberi lázadók vezetője őrült tervet eszelt ki. Hogy megmentse a világot, hosszú évek munkája során feltalált egy időgépet. A küldetés célja: visszautazni a középkorba, felkutatni Véreskezű Casimirt, mielőtt vámpírrá változott volna, és még emberként végezni vele.
A végzetnek köszönhetően Katherine Glanville lesz a szerencsétlen kiválasztott. Visszaküldik őt a múltba, ahol férfiruhája és furcsa viselkedése miatt azonnal el is könyvelik boszorkánynak. Csak a véletlenen múlik, hogy megmenekül végül, mivel összekeverik Casimir úrfi sosem látott unokahúgával, Roderica Galahaddel.
A feladat végrehajtása innentől egyszerűnek tűnik, csak kettesben kell maradnia a férfival, hogy egy óvatlan pillanatban megölhesse. De mi van, ha az emberi Casimir kedves, önfeláldozó és jó lélek? Ha a valódi gonosz egy az egyházon belül működő szekta, a Vérző Rózsa Rend? Vagy ez csak a látszat? Katherine-nek rá kell jönnie, hogy egy ember életét elvenni még a jövő ismeretében sem olyan egyszerű, mint azt gondolta…
Izgalom, fordulatok, titkok és szerelem… A démon érintése téged is megborzongat!

Véleményem+leírásom
 Nem is tudom, hogy mit mondjak. Olvastam már Spirit Bliss könyvet, az is nagyon jó volt, ez pedig teljesen más műfaj. Spirit megmutatta, hogy fantasy-t is tud írni, nem csak krimit. Persze ez is egy folytatás, bár gondolom ez nem lep meg Benneteket.
Az elején 2033-ban járunk. Rögtön belecsapunk a lecsóba. Menet közben tudunk meg mindent. ez nekem egy picit fura volt, de jó fogás. Szépen lassan megismerjük a jövőt, a múltat és a régmúltat is. Senki sem az, akinek látszik. A legmeglepőbb dolgok derülnek ki az emberekről. Akiről azt hittem, hogy elárulta Casimir-t nem is az volt. Akiről azt hittem, hogy barát, arról kiderül, hogy ellenség. Akiről azt hiszem, hogy ellenség, az meg barát. Nekem ez az időutazós rész a végén, amikor kiderül ki is Véreskezű Casimir az kicsit magas volt.
Payton (aki fiú!!!! először én is azt hittem, hogy lány, de fiú) kellemes meglepetést okozott. Nagyon kis jófej aranyos gyerek. Hale akiről meg eleve azt gondoltam, hogy jófej.. szertefoszlott minden reményem.
Casimir egy aranypofa.. de tényleg.
Rica vagy Kathie - végül is mindkettő egy és ugyan az a személy - hát ezt a csajt néha megcsapkodtam volna.

lényeg, hogy nagyon élveztem a történetet, és ide azzal a második kötettel


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése