2011. június 20., hétfő

Andrea Cremer

Andrea Cremer


Nightshade - Az Őrzők
Eredeti cím: Nightshade
Megjelenés: 2011
Oldalszám: 472

Fülszöveg:
Calla Tor, a félig ember, félig farkas tizenéves lány sorsa szinte a születésekor megpecsételődött: miután befejezi az iskolát, Ren Laroche, a szívtipró vérfarkas társa lesz. Alig néhány héttel a kitűzött esküvő előtt azonban Calla, az Őrzők törvényeit áthágva, megmenti egy kiránduló fiatalember életét. És Shay Doran ellenállhatatlanul vonzza őt...
A lány kételkedni kezd kijelölt sorsában, és egész addigi életének értelmében. Ugyanakkor azt is tudja, ha a szívére hallgat, elveszíthet mindent. Még az életét is. Megéri-e a tiltott szerelem a legnagyobb áldozatot?Vélemény+leírás:Rögtön egy kis csetepatéval kezdődik a könyv, 2 farkas vs 1 medve= megmentenek egy fiút - mármint as 2 farkas. Calla az egyik farkas -akinek az apja falkavezér- és elvárják tőle hogy a másik falkavezér fiához menjen hozzá- kényszerházasság -ezekből soha nem sült ki jó. Bár ismerik egymást a házasulandók és jól is kijönnek, Calla-nak még is máshova húz a szíve. A fiúhoz akit megmentett. Ő különleges és meg is kell védeni, de úgy hogy a falka titkát nem szabad elárulni neki, Calla mégis megteszi. Hogy miért olyan különleges a fiú? .... És végeztem vele :D éljen:D klassz könyv, várom a folytatástShay azért különleges, mert ő a változáshozó. Belerángatja Callat egy csomó olyan dologba, ami a lánynak alapjában tiltott dolog. Én ebből a szempontból jobban kedveltem Ren-t. Na szóval Calla és Shay együtt kutatnak a történelmük után. Ez alatt az idő alatt egyre jobban egymásba szeretnek. Calla át is változtatja a fiút őrzővé. Az egyesülés estéjén kiderül hogy Shay az akit fel akarnak áldozni, ezért Calla szembeszáll a többiekkel és elmenekül a fiúval. Később a fiú nagybátyja meg akarja ölni őket, de megmentik és foglyul ejtik őket a  keresők.

Olvasói vélemények/kritikák
Nagyon tetszett le se tudtam tenni, 2 nap alatt kivégeztem! Szerethető egyedi karakterek vannak benne és egy új világ! Sajnos az első kötet vége elég befejezetlen ezért már nagyon várom a folytatását! Ajánlom mindenkinek nem fogtok csalódni! :)
 Kicsit féltem megvenni a könyvet, de beszereztem, és egy nap alatt sikerült elolvasni. Nagyon jó volt, én mindenkinek csak ajánlani tudom, Cremer nagyon jó világot alkotott. Várom a folytatást!






Angol címe: WolfsbaneMagyar címe: A keresők

Fülszöveg
Calla Tor esküdt ellenségei, a keresők fogságában tér magához, és biztos abban, hogy a napjai meg vannak számlálva. Ám a keresők ajánlatot tesznek: szabadon engedik, ha segít nekik legyőzni korábbi urait, a vigyázókat, ráadásul így megmenthetné a falkáját és egykori vőlegényét, Rent is. De nem túl nagy ár ez a szabadságért? És Shay minden körülmények között mellette áll-e majd a küzdelemben? Callának döntenie kell a sorsáról, arról, hogy melyik oldalon száll harcba. Vajon hány próbatételt élhet túl az igaz szerelem?


Véleményem+leírásom
ugyebár az előző résznek úgy lett vége, hogy jöttek a Keresők, és magukkal vitték a Calla Shay párost. Míg az előző részben az Őrzők világába nyerhettünk betekintést, ebben a részben a Keresők világosítottak fel bennünket a történelmükről és működésükről. Nekem személy szerint ez a rész jobban tetszett, mint az 1. rész-ami szerintem nagyon is jó volt kezdő kötetnek. Ha így erősödnek a kötetek, azt hiszem addig nem fogom tudni letenni amíg végig nem értem rajta egy-ültő-helyemben! Sok új szimpatikus és kevésbé szimpatikus emberrel ismerkedünk meg! Nekem Connor volt az egyik kedvenc új szereplőm. Hogy miért? mert jó arc! Annyira talán nem merülnék a részletekbe mint szoktam, talán annyi hogy Calla-t felkérik szövetségesnek, Shaynek elmesélik mi lesz a feladata, és kiszabadítják Calla falkájának egy részét, mert a többi behódolt a Bane-éknek. A könyv vége kisebb hisztirohamot váltott ki nálam! Tipikus tv sorozat vége lett! Amikor azt mondod hogy vége? de miért? bemenne a házba meggyőzni Ren-t és vége! Ennyi! és várom tűkön ülve ismét a következő részt!!!! Ja csak így zárójelben megjegyezném, hogy Calla kicsit kiidegelt hogy nem tudta eldönteni a Shay vs Ren duóvól hogy melyiket válassza. Igazából, én nem vagyok Shay ellenes de tényleg csak valahogy Ren férfiasabb volt. De nemtom talán kicsit férfiasabb lett ebben a részben Shay is





A döntés


Fülszöveg
Megválaszthatjuk-e a sorunkat? Calla mindig is szerette a harcot, de a végső küzdelemben nem csak a csatatéren kell helytállnia. Úgy dönt, hogy megmenti Rent, ám emiatt Shay féltékeny lesz. Callának gondoskodnia kell az öccséről, Anselről is, akit árulónak bélyegeznek. Bizonyítania kell, hogy méltó az alfa névre, és számtalan veszéllyel szembenéznie, hogy falkájával és a keresőkkel egyszer s mindenkorra megszabadítsák a világot a vigyázók mágiájától. Végül azt is el kell döntenie, mihez kezdjenek a háború után - feltéve, hogy túlélik. A New York Times bestsellerlistás szerzője, Andrea Cremer regénye, a Nightshade-trilógia utolsó kötete az elsőtől az utolsó oldalig lebilincseli az olvasót, méltó befejezése a nagyszerű sorozatnak.

Véleményem+leírásom
Kétség sem férhet ahhoz, hogy ez volt a legjobb, legfordulatosabb, legizgalmasabb rész mind3 könyv közül. Méltó befejezése a trilógiának.
Báár én úgy érzem, hogy túl sok mindent sűrítettek bele. Én inkább úgy csináltam volna, hogy az 1-2 könyvben megszerezték volna a kardok darabjait, és ebben az utolsóban lett volna a mindent eldöntő végső csata. De így is jó volt.
Igaz, hogy Calla már nem volt a szívem csücske, mert nem tudott dönteni a 2 pasi közül. Nekem Shay is csak az 1. részben volt szimpatikus, és Ren-t nem szerettem, de a 2. részben fordult a kocka. Ren lett az abszolút kedvenc. Adne-t sem kedveltem az előző részben. Connor pedig igazi kis poéngyáros :)
Ethan sem volt az előző részben a szívem csücske, de itt ő is nagy kedvenc lett.
Ebben a részben egyszer majdnem elbőgtem magam, de hál istennek fellélegezhettem, ám a végén...
Annyira jó rész volt, amikor megérkezett a felmentősereg.. Szinte magam előtt láttam a jelenetet.
A vége meg egyenesen brutális.., kicsit meglepő


Szóval még egyszer.. Tetszett a trilógia, az is tetszik, hogy van még 1 befejezett sorozat a polcomon (immáron ez a 8. ..talán)
Méltó befejezés, kellően eseménydús.

Jön az előzménysorozata :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése