2011. június 21., kedd

Benina

Benina
Általános iskolában nagyon kemény irodalomtanárom volt. Szigorú, aki vasfegyelemmel próbálta belém tuszkolni a kötelező tananyagot, szerencsére inkább több mint kevesebb sikerrel. Egészségügyi középiskolába jártam, ahol még szigorúbb tanárnővel találtam szemben magam. Még keményebben fogta a gyeplőt, mint az elődje, és néha igazán úgy éreztem, hogy az Élet azt akarta, gyűlöljem ezt a tantárgyat. Tudat alatt épültek be ennek a tudománynak az alapjai a fejembe.
Már a szakközépiskolában írásra adtam a fejem. A kritikák viszont olyan mély benyomást tettek rám, hogy egészen az érettségiig nem mertem megmutatni senkinek az írásaimat.
A vizsgák előtt vettem a bátorságot, és életem első novellájával beneveztem az iskolám irodalom pályázatára. A legjobbakkal keltem versenyre, hogy bizonyítsak, és elnyerjem az Iskola legjobb írója címet. Ez volt az első, egyetlen, és utolsó díj, amit megszereztem magamnak.

Az írás lételemem. Muszáj kiírnom magamból a felhalmozódott gondolataimat, álmaimat és vágyaimat, különben egész biztosan megőrülök. Rengeteget olvasok, még több filmet megnézek, és töménytelen külső hatás éri az én hiperérzékeny természetemet. Az agyam olyan, mint egy elméleti síkon működő turmixgép. Beledobálunk egy kis misztikumot, romantikus regényt, néhány véres thriller filmet, egy-két hatásos reklámot, és kidob valami egészen mást, ami én vagyok.
A három manókám megszületése közben/után nem volt időm írásra, olvasásra viszont nagyon is. Ezekben az időkben akadtam rá arra a történetre, ami visszaterelt az írás világába. A Twilight Saga eszményi története éppen az én zabolátlan elmémnek való volt.
Innen már ismeritek a történetemet. Megírtam a Lélekőrt, ami egy klasszikus fanfic. Örülök, hogy olyan sokatoknak tetszett, hogy ma is követelitek a befejezést!! Remélem, hamarosan időt tudok szánni arra is!
A Lélekőr után megírtam a Midnight Sun befejezését. Amire a legbüszkébb vagyok, hogy megszületett "benina Edwardja", akit már jobban vártatok, mint hittem volna.

A tőletek kapott elismerés és mély érdeklődés adta a bátorságot, hogy belekezdjek egy tökéletesen önálló történet megformálásába. A Sagatól teljesen független világot teremtettem meg, ahol vámpírok bizony nem léteznek, boszorkányok és démonok viszont annál inkább.
Nem volt kérdéses, hogy melyik kiadóhoz küldjem, hiszen számomra csakis A KIADÓ jöhetett szóba. A nagyszerű Saga könyvek kiadója, élén Katona Ildikóval, aki igazán ad az olvasók véleményére. Olyannyira, hogy egy blogot is nyitott, ahol kizárólag az olvasókhoz szól, nektek mesél a könyvkiadás csöppet sem könnyű, időigényes, bonyolult és összetett lépéseiről.
Úgy terveztem, hogy a teljesen megírt történetet küldöm el hozzá, de egy kedves olvasóm, Negra még nálam is türelmetlenebb volt. Telefonon beszélt Ildikóval, aki pozitiv támogatása jeleként javasolta, hogy az elkészült hét fejezetet nyugodtan küldjem el, mert ennyiből már képesek megállapítani, hogy érdemes-e foglalkozni a történettel.
Ildikó igazán elfoglalt, de mostanra végre sikerült időt szánnia a boszorkányaimra. Mailben jelezte, hogy elolvasta, és tetszik neki. Biztosat persze nem tud mondani, de kérte, hogy az elkészült fejezeteket folyamatosan küldjem neki.

Őszintén hiszek benne, hogy ha az eleje tetszett Ildikónak, akkor a végéről is hasonlóképpen fog vélekedni. Igyekszem minél gyorsabban gyártani a fejezeteket, hogy Ti is mielőbb a részeseivé váljatok az új világomnak!
Nagy örömmel látok mindenkit a Modern tündérmese oldalamon, ahol együtt izgulhatunk Aisháért és Jasonért, valamint a másik történetemben a benina diaries oldalon, ahol Jasmine-ért és nem utolsó sorban a most még tökéletesen meztelen Jhonny-ért!
Magamnak kezdtem írogatni, mostanra azonban már szívemen viselem az olvasóim, vagyis a Ti kéréseiteket is! Igazán boldoggá tesz, hogy elégedettek vagytok a fantáziámmal, és mindazzal, ahogy elétek tárom annak tartalmát.

Bíborhajú
Kiadás éve: 2010
Oldalszám: 486

Fülszöveg
Claire White nem mindennapi tinédzser. Claire White boszorka, méghozzá az Utolsók egyike, azaz tiszta vérű, akikből már alig néhány él a világon, hiszen e varázslattal bíró teremtésekkel a boszorkányüldözők parancsára kegyetlen lények, a zsoldosok sorra végeznek. A tizennyolc éves Claire, akinek a szülei kiskorában meghaltak, nehezen fogadja el másságát. Egyszerű, átlagos fiatal lány szeretne lenni. Gideont, öreg mentorát és jó barátját menekülés közben a szeme láttára öli meg az egyik legkönyörtelenebb zsoldos, és a lány élete ezzel örökre megváltozik. A mély gyászt, a magányt és a depressziót egy baljóslatú, titokzatos srác felbukkanása töri meg. De miért fontos a félig démon, félig boszorkány Kellan Blacknek, hogy Claire-t ráébressze, mekkora varázserővel bír? És miért akarja megvédeni őt akár az élete árán is? Hogyan kénytelen szembesülni Claire a barátság mélységeivel, a szerelemmel, az árulással, a gyűlölet intenzitásával, az önmagába vetett hittel és saját erejével? A fenyegetettség folyamatosan ott lebeg a lány feje felett, mint valami ködös árny. Csak egyvalaki tudja, hogy a legnagyobb veszély egyre közeledik, és a tűz ereje mindent lángra lobbanthat.

Véleményem+leírás
az egész történet egy tragédiával kezdődik, ahol Claire mentora meghal, egy zsoldos által. Sokáig magába roskad. Aztán egy nap idegenek tűnnek fel: 2 fiú (Cameron és Kellan)és egy lány(Jorja). Cameron boszorkány, Kellan félig démon félig boszorkány, és Jorja teljesen démon. azért jöttek, hogy segítsenek Claire-nek kiteljesíteni az erejét. Mellesleg Kellan lesz az új mentora(az előző mentor fia). Szinte azonnal egymásba szeretnek, de nem érhetnek egymáshoz, mert Claire túl "tiszta", így csak akkor érintkezhetnek ha Kellan csak Claire számára látható. Jorja elrabolja Claire-t hogy megküzdhessen a zsoldossal, amikor Kellan rájön, égtelen haragra gerjed, és majdnem megöli Jorját. Menekülniük kell. Majdnem kihagytam még 1 fontos szereplőt!! Maxine. Ő Claire legjobb barátnője, legalább is ezt hiszi. Ugyanis Maxine elárulja. Ő boszorkányüldöző, és a zsoldosokat ők fogadták fel, hogy megöljék a Utolsókat. Hát végül is ezért meg is bűnhődik, ugyanis meghal. Claire végre rájön hogyan kell bánni az erejével. Találkoznak egy Lucas nevű férfival, aki a testőre lesz. Ő végzi el a gyilkolásokat, mert ha egy boszorka gyilkol akkor démonná válik. Mivel Claire majdnem megölte a zsoldost, aki végzett előző mentorával egy kis sötétség jelenik meg a lelkében, ezáltal már megtudják érinteni egymást Kellan-el. Aztán boldogan élnek....

míg nem jön a következő rész ami 2011 év végére várható, és A Boszorka Démona lesz a címe

Olvasói vélemények:
"A Bíborhajú sorozat első kötet A Boszorka fénye benina műve. A vámpírokon kívül is vannak érdekes és izgalmas misztikus lények! Végre valami más! Kíváncsian várom, mi történik majd a főszereplőkkel. Főleg, hogy benina, a szerző három részben meséli el a kalandokat. Nagyon jó, hogy a Könyvmolyképző magyar íróknak is teret ad tehetségük bemutatására."

"Nekem nagyon tetszett ez a könyv! Varázslatos, szépséges,izgalamas és romantikus. :) Mindenképpen megéri elolvasni!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése